دلتنــــگ خودم

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم!!!

عاری از عاطفه ها

تهی از موج و سراب

دورتر از رفقا

خالی از هر چه فراق!!!

من نه عاشق هستم ؛

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من دلم تنگ خودم گشته و بس…!

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت11:58---21 آذر 1391
بی تو در من پائیزی نشسته است که زوال زیبایش را هیچ بهاری به خواب هم نمی بیند بی تو در من بادی می وزد که می گوید تابستان گذشته است و روزها سرد می شوند رؤیاهایم جامه های سرخُ طلائی می پوشند و تا آخرین نفس تو را در باد می رقصند و این سان مجلّل بی تو من برگ برگ می ریزم


my love
ساعت19:34---3 آذر 1391
شبيـه ِ مـه شـده بـودي ...
نــه ميشــد در آغوشـت گرفـت ؛ و نـه آن سـوي تـو را ديـد ..
تنهــا ميشـد در تـو گـم شـد


ساعت18:45---1 آذر 1391

 

پاسخ: جالب بود ... ممنــــون



amin
ساعت12:02---30 آبان 1391
وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست





نگفتم عزیزم این کار را نکن





نگفتم برگرد





و یک بار دیگر به من فرصت بده





وقتی پرسید دوستش دارم یا نه





رویم را برگرداندم





حالا او رفته و من





تمام چیزهایی را که نگفتم می شنوم
پاسخ: قشنگ بود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:,

] [ 1:0 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید